تعمير گوشي آيفون
تعمير گوشي آيفون به صورت تخصصي

 اسكرين شات يكي از ويژگي هاي كاربردي گوشي هاي هوشمند و تبلت هاست كه امكان ندارد كاربر نيازي به آن پيدا نكند. گاهي اوقات لازم است از رسيد پرداخت آنلاين عكس بگيريد و آن را براي فروشنده يا دوست خود ارسال كنيد. در شبكه‌هاي اجتماعي، وقتي نمي‌توانيد عكسي را دانلود كنيد، يك اسكرين شات به شما كمك مي‌كند آن را در گوشي خود داشته باشيد. اسكرين شات نه تنها در گوشي و تبلت ها بلكه در كامپيوتر و لپ تاپ ها نيز بسيار كارامد است و مورد استفاده قرار مي گيرد.

مشكل اينجاست كه نحوه عكس گرفتن از صفحه نمايش در گوشي هاي مختلف به صورت متفاوتي انجام مي شود. در برخي از تلفن هاي همراه با لمس تصوير گوشي اسكرين شات گرفته مي شود و در برخي ديگر از تلفن هاي همراه، با استفاده از همزمان گرفتن دكمه كم و زياد تلفن و  قفل گوشي اسكرين شات گرفته مي شود. در برخي ديگر نيز لازم است يك برنامه روي گوشي نصب شود.

بر همين اساس شايد پيدا كردن اسكرين شات در گوشي ها اندكي زمان بر باشد. همان طور كه اشاره كرديم ممكن است لازم باشد تنظيمات خاصي را در يك گوشي انجام دهيد و در موبايل ديگر اين كار را مي توان با يك دكمه انجام داد. در ادامه اين مقاله نحوه اسكرين شات گرفتن در آيفون 11 را به شما آموزش مي دهيم و نكات ديگري در اين زمينه ارائه مي دهيم. اگر با اسكرين شات گرفتن در گوشي آيفون 11 آشنا نيستيد اين مقاله را مطالعه كنيد و در پايان با اين موارد آشنا خواهيد شد:

  • نحوه ضبط اسكرين شات در آيفون 11
  • ويرايش اسكرين شات ها در اپل آيفون 11
  • نحوه اشتراك گذاري اسكرين شات ها در آيفون 11

اگر در اين زمينه مشكلي داريد مي توانيد با تيم ما در تعمير گوشي آيفون در محل تماس گرفته و از طريق فضاي مجازي با ما در ارتباط باشيد تا همكاران ما شما را راهنمايي كنند.

 

ضبط اسكرين شات در آيفون 11 با ميانبر

بهترين راه براي گرفتن اسكرين شات در آيفون 11 استفاده از كليدهاي ميانبر است. در كنار اين گوشي دكمه اي به نام دكمه كناري وجود دارد. فقط اين كليد را با دكمه افزايش صدا به طور همزمان فشار دهيد. به محض رها كردن دكمه ها، تصويري از صفحه نمايش گوشي ضبط مي شود. البته توجه داشته باشيد كه اگر گوشي در اين شرايط بي صدا نباشد، صداي ضبط عكس توسط اطرافيان شنيده مي شود.

 مطالعه كنيد: آموزش ريستور كردن آيفون

نحوه ويرايش اسكرين شات در آيفون 11

پس از گرفتن اسكرين شات در آيفون 11، ممكن است بخواهيد عكس را برش يا ويرايش كنيد. كار سختي پيش رو نداريد. به محض گرفتن اسكرين شات، پيش نمايشي از آن ظاهر مي شود. فقط روي اين بخش كليك كنيد و هر گونه ويرايشي كه مي خواهيد انجام دهيد. به همين راحتي!

اشتراك گذاري اسكرين شات آيفون 11 اپل

براي به اشتراك گذاشتن اسكرين شات در آيفون 11، بايد پيش نمايش آن را در پايين صفحه لمس كرده و نگه داريد. با اين كار وارد قسمت Share مي شويد و مي توانيد عكس را در برنامه هاي مختلف به اشتراك بگذاريد و براي مخاطبين خود ارسال كنيد. باز كردن اپليكيشن Photos و رفتن به قسمت Screenshot Album نيز به شما در اين مسير كمك مي كند.

 

نتيجه

در اين مقاله مي خوانيد كه چگونه مي توانيد از صفحه نمايش آيفون 11 عكس بگيريد. گرفتن اسكرين شات در آيفون 11 بسيار ساده است و با فشردن همزمان دو دكمه امكان پذير است. همچنين مي توانيد با كمك پيش نمايش ارائه شده توسط خود گوشي، عكس را ويرايش كنيد يا حتي براي دوستان خود ارسال كنيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۰ دى ۱۴۰۱ ] [ ۱۰:۳۹:۲۵ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی