تعمير گوشي آيفون
تعمير گوشي آيفون به صورت تخصصي

فلش آيفون زماني انجام مي شود كه مشكل نرم افزاري در گوشي وجود داشته باشد و با روش هاي معمول قابل حل نباشد. با اين كار در واقع يك فريمور جديد روي گوشي نوشته مي شود تا تمامي اطلاعات و اطلاعات حذف شده و يك فريمور جديد و سالم جايگزين آن ها شود. اما فلش آيفون مراحل خاصي دارد كه بايد به درستي انجام شود. اگر خطايي در اين مسير رخ دهد، ممكن است ديگر نتوانيد با گوشي خود كار كنيد. در ادامه روند كلي فلش گوشي اپل را به شما آموزش مي دهيم.

 

قبل از فلش آيفون به اين نكات توجه كنيد!

توصيه ما اين است كه براي فلش كردن گوشي خود به نمايندگي هاي معتبر تعمير گوشي آيفون برويد و كار را به آن ها بسپاريد اما اگر قصد داريد خودتان اين كار را انجام دهيد قبل از هر اقدامي براي فلش گوشي اپل خود بايد به نكات بسيار مهمي توجه كنيد. اين فرآيند كه به بازيابي آيفون نيز معروف است و حتي بسياري آن را با ريست فكتوري گوشي اپل اشتباه مي گيرند، مي تواند هم سازنده و هم مخرب باشد. توجه داشته باشيد كه با فلش آيفون اپل اطلاعات ذخيره شده در آن پاك مي شود; پس حتما از فايل هاي مهم خود نسخه پشتيبان تهيه كنيد. قفل iCloud بايد خاموش باشد. پس روي Find My iPhone كليك كنيد و پس از وارد كردن رمز اپل آيدي، اين قابليت را غيرفعال كنيد.

اگر رمز عبور iCloud را نمي دانيد، به هيچ عنوان آيفون را بازيابي نكنيد. پس از فلش، بايد وارد اكانت iCloud خود شويد و در صورت نداشتن پسورد، بايد هزينه زيادي براي باز كردن آن بپردازيد. در نهايت قبل از فلش آيفون حتما يكي از برنامه هاي مديريت دستگاه مانند iTunes را روي گوشي نصب كنيد.

فلش كردن گوشي اپل در حالت ريكاوري

براي فلش آيفون در حالت ريكاوري، بايد iTunes را روي لپ تاپ يا كامپيوتر خود نصب كنيد. پس از نصب iTunes گوشي را خاموش كرده و با كابل به سيستم متصل كنيد. سپس دكمه پاور را همراه با كليد هوم چند ثانيه نگه داريد تا گوشي وارد حالت ريكاوري شود. يك صفحه جديد با چندين گزينه نمايش داده مي شود. اگر مي‌خواهيد نرم‌افزار iTunes نسخه سيستم‌افزار مناسب دستگاه شما را دانلود كند، دكمه Restore را انتخاب كنيد. البته بايد از فيلترشكن هم استفاده كنيد. اگر مي خواهيد فقط سيستم عامل دستگاه به روز شود و داده ها حذف نشوند، بايد Update را انتخاب كنيد. در نهايت، Agree را انتخاب كنيد و منتظر بمانيد تا فرآيند بازيابي به پايان برسد.

 مطالعه كنيد: تعمير آيفون 11 پرومكس

فلش آيفون در حالت DFU

روش دوم فلش كردن آيفون زماني است كه گوشي در حالت DFU است. DEVICE FIRMWARE Upgrade معمولاً زماني استفاده مي شود كه مي خواهيد گوشي را به نسخه قبلي iOS بازيابي كنيد. اين وضعيت براي جيلبريك كردن آيفون نيز كاربرد دارد. البته ورود به حالت DFU كار ساده اي نيست و ممكن است چندين بار با شكست مواجه شويد.

 

البته براي اين منظور بايد آيفون را از طريق كابل به لپ تاپ يا كامپيوتر متصل كنيد. پس از اجراي iTunes در سيستم، گوشي را خاموش كنيد و كليد خانه و پاور را همزمان نگه داريد. پس از 10 ثانيه، فقط كليد پاور را رها كنيد. توجه داشته باشيد كه در اين مرحله بايد كليد هوم را نگه داريد تا پيامي مبني بر شناسايي دستگاه توسط سيستم در حالت DFU نمايش داده شود. پس از آن مي توانيد آيفون را بازيابي كنيد. براي خروج از حالت DFU، كليدهاي Home و Power را همزمان فشار داده و نگه داريد تا لوگوي اپل روي صفحه ظاهر شود.

آموزش فلش آيفون با برنامه 3u Tools

راه ديگري براي فلش آيفون وجود دارد كه براي آن به برنامه 3u Tools نياز داريد. براي اين منظور مانند روش اول گوشي را وارد حالت ريكاوري كنيد. سپس نرم افزار 3u Tools را اجرا كنيد و به قسمت Flash & JB و سپس تب Easy Flash برويد. پس از مشاهده مدل گوشي، فريمور مورد نظر را انتخاب كرده و گزينه دانلود را كليك كنيد. به اين ترتيب فريمور دانلود مي شود و مي توانيد گوشي را فلش كنيد. پس از اتمام فرآيند فلش آيفون، پيام Clean Flash Finished نمايش داده مي شود. حالا مي توانيد كابل را از گوشي جدا كرده و از آن استفاده كنيد.

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۰ دى ۱۴۰۱ ] [ ۰۵:۳۰:۲۷ ] [ ادمين ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
آرشيو مطالب
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی